Bus serwis - Orland

Bus serwis

Bus serwis

Bus serwis – Najczęściej zadawane pytania

Prowadzimy serwis autokarów już niemal 30 lat. W tym czasie nasz zespół zyskał ogromne doświadczenie w naprawie i diagnostyce autobusów wielu marek. Chętnie dzielimy się teraz naszą wiedza. Jesteśmy po prostu przekonani, że świadomy Klient jest zawsze bardziej zadowolony od tego, który traktuje naszą pracę jako drogą usługę, bez której mógłby się obejść. Na tej stronie można znaleźć pytania, które nasz serwis słyszy najczęściej.

Jeżeli Państwa sprawa wykracza poza poniższą listę, prosimy o kontakt telefoniczny.

Czy mogę zlecić naprawę autokaru z użyciem wskazanych przeze mnie części?

W przypadku każdego zlecenia, kierownik serwisu konsultuje z Klientem zakup potrzebnych części. Można wtedy wskazać, że powinny to być części oryginalne lub wybrać sprawdzone zamienniki części. Producenci i dostawcy, których wybieramy najczęściej to:

  • Aurora,
  • Bosch,
  • Carier – Sutark,
  • Frenzel,
  • Knorr-Bremse,
  • Konwekta,
  • Siemens,
  • Telma,
  • Voith,
  • VDO,
  • Webasto,
  • ZF.

Klient może również sam dostarczyć części do serwisu.

 

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości w tej sprawie, zachęcamy do kontaktu: +48 32 302 05 30

Na jak długo będę musiał wyłączyć autokar z pracy?

Zawsze staramy się maksymalnie skrócić czas naprawyBus Serwis Orland utrzymuje w ruchu nasze własne autokary, dlatego wiemy jak istotne dla każdego przewoźnika, jest minimalizowanie przestojów.

Oczywiście każda naprawa odbywa się z zachowaniem właściwego reżimu technologicznego oraz należytą dbałością o jego prawidłowe przestrzeganie. Oznacza to, że pewnych procesów nie można pominąć lub przyspieszyć.

Nasi Klienci wiedzą jednak, że sprawny autokar wróci do nich zawsze najszybciej jak to tylko możliwe.

 

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości w tej sprawie, zachęcamy do kontaktu: +48 32 302 05 30

Czy będę miał pewność, że autokar po naprawie może być dopuszczony do ruchu?

Każda naprawa zawieszenia lub układu hamulcowego, kończy się badaniem autokaru w Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. Uprawniony diagnosta sprawdza prawidłowość wykonania naprawy, a Klient otrzymuje wydruk z badania.

Dzięki tej procedurze zawsze mamy pewność, że autokar po naprawie jest w pełni sprawny. Klient uzyskuje jednocześnie pisemne potwierdzenie właściwego wykonania prac, które może przedstawić organom kontrolnym, leasingodawcy czy ubezpieczycielowi.

 

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości w tej sprawie, zachęcamy do kontaktu: +48 32 302 05 30

Wynajem autokarów

Linie międzynarodowe